Stanowisko ds. Kadr i Płac


Podinspektor Danuta Prach

pokój nr 16
tel: 89 761 07 82
e-mail: d.prach@uggorowo.pl

 

Do zadań stanowiska ds. płac i kadr należy prowadzenie spraw płacowych, a w szczególności:
1)    sporządzanie list płacy dla pracowników Urzędu i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wynagrodzeniem,
2)    wypełnianie deklaracji podatkowych podatku od wynagrodzeń i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie oraz terminowe przesyłanie informacji do Urzędu Skarbowego,
3)    wypełnianie deklaracji składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie i przesyłanie do ZUS,
4)    zgłaszanie do ZUS informacji o zatrudnieniu i zwolnieniu pracowników w przypisanym terminie,
5)    prowadzenie spraw związanych z naliczeniem zasiłków rodzinnych, chorobowych, wypadkowych, urlopów macierzyńskich i wychowawczych,
6)    prowadzenie ewidencji ilościowej i wartościowej środków trwałych oraz pozostałych przedmiotów nietrwałych stanowiących wyposażenie Urzędu,
7)    stosowanie prawidłowych zasad inwentaryzacji i jej rozliczania,
8)    kontrola dokumentów finansowych pod względem formalno – rachunkowym,
9)    przygotowanie dokumentacji związanej z zawieraniem umów o pracę ,
10)    kierowanie na wstępne badanie lekarskie osób podejmujących pracę,
11)    prowadzenie akt osobowych pracowników,
12)    przygotowywanie świadectw pracy,
13)    przygotowywanie ogłoszenia o naborze pracowników,
14)    prowadzenie dokumentacji związanej z naborem i służbą przygotowawczą pracowników,
15)    przygotowywanie niezbędnej sprawozdawczości z zakresu płac i kadr.

Wytworzył:
Krzysztof Barański
(2003-06-25)
Udostępnił:
Barański Krzysztof
(2003-06-25 08:40:58)
Ostatnio zmodyfikował:
Barański Krzysztof
(2020-11-10 17:49:26)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki