Wydawanie zaświadczeń z Rejestru Dowodów Osobistych
Wydawanie zaświadczeń z Rejestru Dowodów Osobistych
1. Zakres świadczonej usługi
Wydawanie zaświadczeń z Rejestru Dowodów Osobistych.
2. Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy
1.Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia z Rejestru Dowodów Osobistych (formularz do pobrania w pokoju nr 4 lub na stronie http://gorowoil-ug.bip-wm.pl),
2.Dowód osobisty do wglądu.
Formularze i informacje do pobrania:
Wniosek o wydanie zaświadczenia [pobierz - format pdf] [pobierz - format docx]
3. Złożenie wniosku drogą elektroniczną
Wniosek można złożyć również drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej - Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej na stronie http://epuap.gov.pl.
4. Opłaty
Opłata za wydane zaświadczenie – 17,00 zł.
nr konta: Bank Spółdzielczy w Bartoszycach Oddział w Górowie Iławeckim Nr: 87 8855 0004 2003 0013 0015 0024 lub w kasie Urzędu Gminy.
5. Miejsce złożenia dokumentów
Stanowisko ds. Obywatelskich, pok. nr 5
Telefon: 89 761 07 84
Godziny przyjęć klientów:
pn. - pt. - 7.00 - 15.00
6. Osoba do kontaktu
Sylwia Osmańska - pok. nr 5 tel. 89 761 07 84
7. Sposób i termin załatwienia sprawy
Wydanie zaświadczenia w terminie 7 dni.
8. Tryb odwoławczy
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę lub odmowie wydania zaświadczenia wnosi się do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie. Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.
9. Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j.Dz. U. z 2017r., poz. 1257 ze zm.).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 1827 ze zm. ).
- Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz.U. 2017, poz.1464 t.j.).
- Ustawa z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U.2017 poz.570 j.t.).
10. Uwagi
1. Bez uwag